Kaseton reklamowy dalej się sprawdza? Zakładasz swoją firmę i zastanawiasz się jakie formy reklamowe zamówić dla siebie na start, aby poinformować wszystkich wokół, o tym że wchodzicie na rynek i zamierzacie zainteresować swoją ofertą wszystkich wokół? Musisz wiedzieć, że każda forma reklamy się sprawdza w pewnym stopniu, warto jednak dobrać je nieco bardziej do danej branży, czy obszaru, na jakim planujesz działać jako przedsiębiorca. Wiele zależy od tego , czy oferujesz usługi czy sprzedaż lokalną, czy może pniesz się wyżej, szeroko i chcesz być widoczny w województwie lub kraju? Kaseton reklamowy z pewnością sprawdzi się idealnie jako forma lokalna, po to by jak najszybciej pokazać ludziom wokół Twojej działalności, że powstaje nowe, ciekawe miejsce i że warto do Was zajrzeć i zapytać o nowe usługi czy asortyment.
Kaseton reklamowy (tutaj http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/)możesz połączyć z ciekawymi grafikami na ścianach wokół sklepu, czy na szybach. Dodatkowo, jeśli to biznes lokalny, z pewnością mimo wszystko warto niewielką kwotę zainwestować także w ulotki z rabatem na pierwsze usługi czy zakupy. To z pewnością przyciągnie uwagę klientów i zachęci ich do odwiedzenia Cię. Kiedy będziesz zlecać usługę graficzną pamiętaj, aby zrobić wszystko w spójnej wersji, aby stworzyć ciekawy wizerunek całej Twojej firmy pod każdym jej aspektem.
Kaseton reklamowy może wisieć albo jako wersja jednostronna albo dwustronna, która z pewnością bardziej zaciekawi klientów i przechodniów, którzy będą zwracać na nią większą uwagę. Pamiętaj także o jej ciekawym podświetleniu. Nie jest to drogi zabieg – zwykle używa się do tego celu punków Led, które są odpowiednio montowane i całe takie połączenie daje energooszczędne doświetlenie całej grafiki i reklamy. Taki baner na pewno wpadnie w oko wielu potencjalnym klientom.
Kasetony zwykle mają konstrukcję aluminiową. Korpus jest stosunkowo lekki, ewentualnie wzmacniany dodatkowo, jeśli jest naprawdę duży. Jeśli jest to kaseton jednostronny, zwykle tył wykonany jest z blachy ocynkowanej lub PCV. Elementy aluminiowe malowane są metodą proszkową aby dopasować całość kolorystycznie do grafiki. Fronty stosowane w kasetonach to zazwyczaj tworzywo sztuczne, czyli plexi lub też płyta dibond. Na takich powierzchniach Twoja reklama może być naklejona lub wyfrezowana i podświetlona. Każda metoda jest dobra, jednak każdy efekt nieco inny. Musisz jednak pamiętać, że takie rodzaje reklam są odporne na działanie warunków atmosferycznych i nie musisz się obawiać, że szybko się zniszczą.